maandag 14 november 2022

Bloemen met kant - Flowers with lace

Af en toe heb ik nood aan ontspanning, gewoon even verstand op nul zetten en kleuren. Daarvoor haal ik dan graag mijn Fabercastell potloden uit de kast. Gewoon een mooie stempel kiezen, en deze inkleuren en schakeringen uitproberen. Ik gebruikte hiervoor een oudere SAB set en heb die in verschillende kleuren voor jullie gemaakt met verschillende teksten zo heb ik steeds eentje binnen handbereik als ik dat nodig heb.

 Sometimes I need to relax and the best way to do so it just coloring with my pencils, mainly my FaberCastell pencils as I have a lot of those and the shading is very easy with those. So I took an older SAB set and just took my pencils and colored in different shades to show you what it can be. I used different texts so I have them ready when I need them.

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

Wie niet Caroline ;-)
Heel mooie reeks kaarten!
groetjes
Nancy