woensdag 9 november 2022

Zeepdoosje Cottage rose - Soap box with Cottage rose

Tijdens de wereldkaartenmaakdag heb ik geleerd dat het leuk is om eerst op wit een paar blaadjes te stempelen, deze niet in de kleuren, vervolgens de roos met zijn blaadjes wel in te kleuren en dan verhoogd op te kleven met een paar uitgestapte accenten er achter. Ik heb dit dan toegepast op een van mijn zeepdoosjes. Ik heb ook hier weer lekker ontspannend gekleurd met mijn vele FaberCastell potloden.

During world card making day I learned that it is very pretty to stamp some leafs on white paper, not color them, then stamp the Cottage rose and color it, I used pencils for it. Then add some cut out leafs and stems and put the rose on the card or in my case on the soap box with dimensionals. I love how it turned out.

Geen opmerkingen: