woensdag 18 januari 2023

Heel veel sterkte - lots of strenght

Ik weet het niemand maakt deze kaartjes graag, maar wij hebben ze af en toe toch echt nodig. Dus toen ik de distel zag dacht ik gelijk aan rouwkaartjes ook. Ik had bovendien bij het opruimen nog oudere kaartjes gevonden en dat was nu een ideale gelegenheid om deze ook even om te zetten in een mooie rouwkaart. Ik laat jullie een paarse en een roze variant zien. De tekst komt uit de nieuwe set Echt iets bijzonders.

I know we do not want to make those but we need them once and awhile so when I got the thistle bundle I had to make some condoleance cards. I had some old cards found so I used those to put the thistle on it. The text is from a new Dutch set Echt iets bijzonders.

1 opmerking:

Laurespage zei

Ja, Caroline, soms hebben we ze jammer genoeg nodig. Maar ik heb er toch ook altijd graag wat op reserve.
Je kaartjes met deze distels zijn er echt voor bestemd. Groetjes en tot morgen Laurette