woensdag 25 januari 2023

Kleurenkaartenchallenge zilver bordeauxrood - Color challenge silver and bordeaux red

Vandaag gaan wij het blog land weer zilver en bordeauxrood kleuren. De kleurenkaartenchallenge is altijd leuk om te doen, zo word je zelf uitgedaagd om te kijken hoe je kleuren combineert. Deze keer bordeauxrood en zilver. Tja, ik had niet echt veel zilver liggen, maar volgens mij is smoky slate dan ook wel een tikkeltje richting zilver dus heb ik dat genomen. Ik had ook net de mooie distelbundel binnen dus ging ik aan de slag met rich razzleberry inkt, wat voor mij dicht bij bordeauxrood komt. Ik heb natuurlijk voor de stam groen gebruikt. Ik laat jullie een kaartje zien met een witte achtergrond en eentje waar ik toch een beetje blauw op gesponst hebt, wat net het weer een beetje breekt. Ik had verder niet het juiste papier dus heb ik de rand lichtjes met de inkt aangezet ook met bordeauxrood.

Today blog land will be coloring bordeaux red and silver. I love to be part of that challenge each  month as it gives me the challenge to combine two colors. I did not really have silver so I took smoky slate and as bordeaux I used rich razzleberry. I had the new thistle bundle on my table so I made a simple card with that. I show you one card with the white background and one where I blended a bit with the blue. Of course I added green for the stem of the flower. I love how it turned out.

16 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooie stempel! toffe kaartjes.
Groetjes
Nancy

Wilma zei

LEUKE kaartjes Caroline in de kleuren van het Kleurenkaartenteam en met dito tekst.

Liefs, Wilma 😀😀😀

Femminde zei

Wat een mooie kaart met die distel!! En toffe tekst.
Tot het volgende KKT !!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Het zijn twee mooie kaartjes en deze kleuren komen wel het dichts bij de voorbeeldfoto, cherry cobler komt meer bij echt bordeaux (net als de kleur van de wijn)
Hopelijk heb je dit jaar wat meer tijd om te reageren bij de andere deelnemers

Nancy zei

Hey Caroline,
Leuke kaartjes maakte je. Probeer je volgende keer gewoon de twee KKT-kleuren te gebruiken? Dat maakt de uitdaging pittiger... Wit en zwart mogen wel altijd.
Fijn dat je er bij was!
Liefs,
Nancy

chantal zei

Leuke kaarten heb he gemaakt
Liefs Chantal

PIKO hobbyblog zei

Wat heb jij een leuke kaart bedacht voor het KKT.
Liefs Pia

Marijke zei

Twee mooie kaartjes met deze stempels! Groetjes Marijke

Jantine zei

Mooie kaart met die distel, Caroline!
Groetjes
Jantine

Henriët zei

Mooie kaartjes met de distelstempel.
Groetjes van Henriët

Nelleke zei

Mooi en fijntjes deze kaart. Prachtige kleuren. Groet, Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

De kleuren en stempels zijn mooi voor je kkt kaart, goed gelukt! 🌺☕️

GerJanne zei

Mooi! Soms lastig om de juiste kleur rood te vinden...

martina's kaartjes zei

een mooi kaartje is het geworden
de kleuren zijn inderdaad niet altijd even makkelijk
bedankt voor je deelname deze maand bij het kleurenkaartenteam,
grtjs, martina

Sarah zei

Jammer dat het groen zo overheerst, maar ik snap wel dat je de bloem niet in zilver kon stempelen. De kaart met de tekst is aangenaam om te ontvangen. 😉

Grietje Jansen zei

Mooie rustige kaarten, Leuke teksten erop.
Grietje