donderdag 6 juli 2023

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 27)

In april was er een aparte challenge van demo Prulleke naar aanleiding van een sketch, je mocht die ook horizontaal gebruiken dus dan zag ik er natuurlijk weer mijn sneeuwlandschap in. Goed voor een mooi kaartje met de wat sponsen en wat boompjes.
In April I saw the challenge of demo Prulleke who put up a sketch which you could turn if you wanted. So in that way I saw a mountain snow landscape in it so I made another Christmas card with it. 

5 opmerkingen:

Marijke zei

Een heel mooi heb je gemaakt met deze sketch. Leuk die bergen sneeuw ervoor! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

Nancy Soetaert zei

mooi kaartje, leuk gespeeld met de schets!
groetjes
Nancy 52WTC

Diny zei

Wat een mooi kaartje Caroline!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Nou daar kan ik wel van dromen hoor, van een witte Kerst!
Mooie kaart!

groetjes van Ank

Jantine zei

Heel leuke uitwerking van de sketch, ik kan me voorstellen dat je je sneeuwlandschap er in zag! Leuke kaart, Caroline!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC