woensdag 12 juli 2023

Motten - Moths

Voor de Nederlanders die kennen zeker allemaal het liedje er zaten twee motten in mijn oude jas. Sinds ik deze mattenkaartjes maakte denk ik vaak aan dat liedje. Ik heb voor de kaarten mij laten inspireren door Sigrid, een lieve vriendin en mede demo. Zij gebruikte een clearblok duwde dat in de inkt en plaatste het op het papier. Zo deed ik het ook en ik heb er dan een mooie grote tekst onder geplaatst, een mot gestempeld en uitgeknipt en met dimensionals op de kaart geplaatst. Om de twee witte laagjes toch te laten afsteken, heb ik even de rand aangezet met de inkt.

 In the Netherlands we have a song about two moths in a jacket, and since I made these cards I think a lot of that song. I got the inspiration of a fellow demo Sigrid who used a clear block, put it on the ink and then on the paper. I then put a big text on it and stamped some moths which I cut out and put on it with dimensionals. As I wanted the upper layer of white to stand out I just added some ink around it.

Geen opmerkingen: