vrijdag 2 februari 2024

Twee motten - two moths

Deze week was de uitdaging van Leonie een speciale namelijk laat je inspireren door een lied. Eerst denk je, wow dat lukt me nooit, dan komen de ideetjes. En ik sprak er ook over met mijn man, en hij kwam gelijk met het lied van Dorus, er zaten twee motten in mijn oude jas. Dus ik ging aan de slag, zocht een patroontje van een jas, niet echt gevonden dan maar mijn eigen draai eraan gegeven. Een paar zakjes erop met stiksteekje, een paar knoopjes en een stukje DSP dat erop moet lijken dat de jas gerepareerd is en natuurlijk de twee motten Charlotte en Bas.


 This week we had a special challenge from Leonie, not an easy one at first, let you inspire by a song. Of course many ideas came. I talked to my husband and he immediately told me the two moths in an old jacket, a famous song here in The Netherlands. So I made a kind of old jacket (Dorus, the singer, wears a kind of yellow jacket) and of course to show it is old, I added a piece of DSP and of course the two moths who even have names Charlotte and Bas.

Geen opmerkingen: