dinsdag 19 maart 2024

Kaart vol verrassingen - Card with surprise

Ik bekeek onlangs een filmpje van der Stempler. Hij maakte een leuke verrassingskaart met een paashaas. Ik maakte die natuurlijk ook, maar toen ik die aan mijn man liet zien, zei hij dat er beter een kuiken achter kon zitten, want dan is het echt een verrassing die uit het ei komt. Dus ik ging aan de slag en maakte tal van kaartjes met ouder DSP dat ik eindelijk eens wou opgebruiken en het kuikentje verstopt achter het ei. Natuurlijk gaan er hier ook van mee naar Hengstdijk. En ik heb er niet alleen met de tekst vrolijk pasen gemaakt, maar ook eentje met gefeliciteerd zodat ik een kleine meid kan verrassen met haar verjaardag. En wie weet ook wel mijn echtgenoot, die vandaag jarig is.

Recently I saw a YouTube of der Stempler who made a cute surprise card with an easter bunny. I decided to make some too for my craft market. But my husband told me it would be more a surprise if I would put a chick in it, as a chick comes out of an egg. So I made some of these too. I made them for Easter but also with a congratulation so I can surprise a little girl too. And who knows perhaps my husband too.

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt !
grtjs,amrtina