woensdag 20 maart 2024

Magnolia

Ondertussen is er anderhalve maand voorbij sinds mijn vriendin overleden is. Nog steeds mis ik haar heel erg. En zeker als ik kijk naar de nieuwe online only set Magnolia mood. Ze hield zo van magnolias, deze stempel zou zeker in haar collectie gekomen zijn. Ik maakte er dan ook een kaartje mee om naar haar ouders te sturen samen met een brief vol herinneringen. Want ja mooie herinnering zijn er zeker, onze jaarlijks bijeenkomst hier in Terneuzen in juni, altijd snikheet, kletsend en hobbyen in mijn koele hobbyruimte. De bloem heb ik met smoky slate gestempeld en met potloden gekleurd.
Already one and a half month ago my friend died. I still miss her. And I know she loved magnolias so she would surely have bought this one. I made a card with it to send to her parents, together with a letter with memories. Yes, I have such nice memories of our annual get to gather her in Terneuzen, in June. Always very hot, we always talked a lot and crafted together in my cool craft room. The flower is stamped with smoky slate and colored with pencils.
 

Geen opmerkingen: