maandag 15 juli 2024

Koffie envelop - Latte envelop

Deze leuke sketch van Prulleke gebruikte ik om er een slimline kaart mee te maken waar ik bv nog een voucher in kan stoppen. Verder kan je als je wilt er echt veel tekst in kwijt. Ik hou van deze leuke set met de koffie kopjes. Ik heb niet de moeite genomen om te zoeken hoe dsp op de flap zou passen, ik heb gewoon wat gestempeld. De kop voorop is met Dimensionals verhoogd zodat het een soort van sluiting is. Binnenin heb ik dan nog een kopje gestempeld.
This sketch is so cute and easy to use for a slimline envelop where you can put in a voucher. I used the Latte love set and the cup on the front is put higher with Dimensionals so it is a kind of seal for the envelop card. For the flap I did not use dsp but stamped and inside I stamped the other cup.

Geen opmerkingen: