zaterdag 20 juli 2024

Mus - Sparrow

 Om af en toe te ontspannen, even hoofd leeg te maken, ga ik zitten, stempel een leuk tafereeltje en kleur deze in met de lightfast potloden. Deze kaart ontstond tijdens een live sessie van Ilse Hoekstra, de volgende dag heb ik deze dan afgewerkt. Eerst dacht ik, het is niet zoals ik het wil, maar toen ik de volgende morgen mijn kaart zag, dacht ik toch echt heb ik dit gekleurd. Dit is geen projectje van een kwartiertje, nee hier doe je wel een paar uurtjes over. En vooral heel veel oefenen.
To relax, getting my head free, I love to stamp, and color with my lightfast pencils. This card was started during a live session of Ilse Hoekstra. First I thought it is not good, but when I came downstairs the next day and saw it, my reaction was ' Wow did I color this'. It is not an easy project, not done in a mum of time, you need hours. And of course a lot of practice.

Geen opmerkingen: