zaterdag 13 juli 2024

Spelen met papier - playing with paper

Ik volg geregeld de live sessies van Koru Creativitijd en een tijdje geleden toonde zij een heel eenvoudig kaartje met design papier en een schuine lijn erin. Ik had via een raadspelletje ook een leuk setje papier en een marker gewonnen bij haar, dus ik ging ook aan de slag met het papier en maakte diezelfde avond ook een kaartje. Wel ietsje anders dan de hare, maar ik ben best tevreden. Ik heb ook de mooie tekst uit de online only Sweetly scripted gebruikt. Het was een heel karwei om het vogeltje dan ook nog eens uit papier te snijden en nog eens op het gekleurde vlak te plaatsen. Ik ben tevreden met de uitwerking. Misschien maak ik nog wel eens meer van dergelijke kaartjes, eigenlijk best leuk en verfrissend op deze manier om papier te gebruiken.

I follow the live sessions of Koru Creativitijd and had won a package with paper, design paper and a marker. So when I saw that she made a cute card with these ingredients and a diagonal line, I had to join and make one too. I took the nice birds dsp and for the text I took it from the sweetly scripted an online only set. I love how it turned out but it was not easy to cut out the bird. I will make more of these as it is a nice way to use your paper, and combine it with some stamping.

Geen opmerkingen: