dinsdag 16 december 2014

Pinguins - Penguins

Nu mag ik de screen reeds met jullie delen. Ik maakte  hem voor Matty, zij is helemaal gek van pinguins dus een screen met pinguins met de sponstechniek was ideaal voor de kerst. De kaart werd gemaakt op een tijdstip waar even de inspiratie ontbrak, dus het is ontstaan met hulp van vele anderen die steeds weer de tips gaven wat er nog ontbrak. Ik heb eerst de pinguins gestempeld (deze zijn niet van SU) en met de markers een beetje kleur gegeven. Vervolgens heb ik het screen gemaakt, een mooi landschap gesponst en op aanraden van mijn echtgenoot werden een paar sterren toegevoegd. Vermits het nog te kaal was, zocht ik nog verder en uit de Snowflake thinlit dies heb ik de woorden Brrr en snow gehaald en nu is hij ook echt af. Een echt winterstafereeltje.
Now I can show you all this screen as I made if for Matty who loves penguins. I used the sponging technique of course. The card was made when I did not have much inspiration so I have to thank all those who gave me some tips to finish it. First I stamped the penguins (not from SU) and with the markers I gave them some colour. Then I made the screen where I sponged a landscape and my husband told me to add a few stars. But a friend told me it was still not good, so I searched and found the words on the snowflake thinlit dies to add those. So now it is a snowy landscape.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: