woensdag 24 december 2014

Blauwe kerst - blue Christmas

Deze keer een kamerscherm kaart in iets andere kersttint namelijk lost lagoon. Ik vind hem heel apart en een aantal dames uit mijn workshops vonden hem blijkbaar wel mooi want zij hebben hem ook nagemaakt. Ik heb de boompjes dus in die kleur op wit en op het lost lagoon cardstock gestempeld en vervolgens over de panelen van het scherm verdeeld. Met het masker heb ik de sterren op de kaart gezet. Ik zag ook op een blog een voorbeeld van een klein doosje dat gemaakt was met dit boompje dus heb ik dat in dezelfde kleur gemaakt zo ontstond een mooi geheel.
This time I made a screen card in an other Christmas colour the lost lagoon. It is not an usual colour but I love it and some ladies did too as in my workshops a few of them made it equally. I stamped the trees on white and on the lost lagoon cardstock and put them on the screen. With the mask I first had added the stars in smokey slate colour. And on a nice blog I found a little treat box with this tree so I made on in the same colour too to get a nice complete package.

Geen opmerkingen: