maandag 1 december 2014

Vijf keer anders - Five times different

Zoals jullie ondertussen wel al weten, ben ik gek op screen kaarten en de ornamental pine set is ideaal om hier in een handomdraai een aantal kaarten mee te maken. Een dame vroeg mij vijf kerstkaarten met deze set dus ik werkte ze allemaal uit met Desig papier dat ik iedere keer liet terug komen ook als achtergrond. Een Nederlandse tekst erbij en je hebt een mooie kaart om iemand mee te verrassen. Vijf keer hetzelfde principe maar toch weer lijkt het net anders.
A lady asked me to make five screen cards for Christmas. I decided to take the ornamental pine set as that is very nice to make cards with it. And although I took five times the same principle because of the different colour schemes they all look different.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: