maandag 23 juli 2018

KNUFFEL - Hug

Vandaag een knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Ik heb dit verpakt in een doosje. De tekst uit Van alles wat is zo mooi dat ik dit gewoon naast dit eenvoudig boompje van Puur natuur heb gebruikt. Dit heb ik uitgewerkt in vijf kleine kaartjes die weer in dit doosje passen. Ik kan het als geheel houden of ik kan het doosje en de kaartjes apart aan mensen geven die op dat moment een knuffel nodig hebben. Wil jij ook eens zo een klein doosje met kaartjes maken zodat je een dubbel geschenk hebt, laat het mij gerust weten.
Today I give everybody a hug. I wrapped it in a little pizza box. The text I love and I could not resist in using it next to the simple tree from Rooted in nature. I put five little cards in a pizza box and I can now decide how to use it, either as a whole or give the cards and the box to different people who need a hug on some day.

1 opmerking:

Margo zei

Wat een leuk idee Caroline !
Groetjes
Margo