zaterdag 7 juli 2018

SU Zomerfestijn in Othene, Terneuzen

Vandaag gooi ik mijn deuren open, van 10u tot 16u in Terneuzen, Toermalijnsingel 45. Er is heel wat te bekijken, ik heb geprobeerd diverse technieken, nieuwe stempels, nieuwe stansen te presenteren zodat het voor iedereen een bron van inspiratie kan zijn. Of je nu hobbyist bent of gewoon geïnteresseerd in wat ik doe en je bent op zoek naar een leuke kaart of doosje, iedereen is welkom. Hieronder een kleine impressie voor diegenen die te ver weg wonen of niet in de gelegenheid zijn om vandaag langs te komen.
Hieronder de foto's meer in detail, zoals gewoonlijk alle kleuren in colors weer in taartvorm.
Deze keer ook tal van kleine doosjes gemaakt, voor elk wat wils.
Een zeehoekje gemaakt met de leuke stempels van dit jaar, sommige gecombineerd met sets van vorig jaar.
Met dank aan de buurjongen die voor mij een paar leuke kraanvogels en een zwaan heeft gevouwen.
Ook een paar scraps gemaakt en natuurlijk heel veel kaartjes.
Hier een overzichtje van een aantal stansen oa de nieuwste uit de Seasons bundel.
En natuurlijk zijn er ook tal van kaarten te koop.
 Today is the day where I present the newest stuff from the catalogue, I made a lot of examples and present it in different ways. And I used differrent techniques so I can inspire a lot of people. I let you who cannot join me at my home today, see this in pictures so you have an idea how I do my open day.

Geen opmerkingen: