zaterdag 21 juli 2018

Zomer - Summer

De zomer is natuurlijk al even bezig, en sommigen onder jullie hebben deze scrap sample zeker gezien tijdens mijn open dag, maar tot op heden had ik nog geen tijd deze hier te plaatsen. Ik heb hier met diverse sets en vooral leuke zomerse tinten gespeeld. Hoewel de bloesem normaal gezien eerder in de lente hoort, vind ik het wel passen bij de zomer ook, want af en toe zie je toch nog eens iets moois bloeien. Ik gebruikte hier de Four seasons set, de large Letters natuurlijk, en de High time voor de vuurtoren en de vogels en de Waterfront voor de bergen. Alles op dit plaatje hoort volgens mij bij de zomer, tenminste voor mij hoort het erbij, genieten van de bloeiende natuur, wat rust op zijn tijd, de bergen, de zee, de meeuwen ... geniet nog van de zomerse dagen.
Summer is already here and some have seen this scrap sample in July in real life in my craft room, but I did not have the time yet to show it to you all. So today I show you what means the summer for me, it is relaxing time, sea, birds at sea, the mountains and nature also blooming. I used very fresh colors which fit too. And the sets I have been using are Four seasons, High Tide, Waterfront and of course the Large Letters. I love this sampler.

2 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

dat heb je erg mooi gedaan, het wekt bij zeker een zomers gevoel op.

Margo zei

Zo leuk deze combinatie ! Mooie kaart !
Groetjes
Margo