woensdag 18 augustus 2021

Cactus doosje - Cactus box

De set met de cactussen sprak mij in de vorige catalogus wel aan, maar vond ik te duur, toen hij in de uitverkoop kwam kon ik het niet laten hem alsnog te kopen vooral omdat ik opeens iemand had voor wie ik een doosje wou maken met kleine kaartjes erin. Die persoon geeft immers vaak zelfgekweekte cactussen weg, dus ideaal als hij er dan een kaartje bij kan doen. Ondertussen heb ik dit doosje kunnen bezorgen en kan ik het nu met jullie delen.
This set is from a previous catalogue, I found it too expensive but when it came in the reduction list I bought it as I had an idea for someone who grows his own cactus. He once and awhile gives them to others so what is nicer to give them with a little card attached to it. So I give him this box with little cards and now I show them here to you.

1 opmerking:

Laurespage zei

Mooie, fijne kaartjes en een heel leuk ideetje.
Groetjes, laurette