zaterdag 21 augustus 2021

Mees

Een tijdje terug is kleine Mees geboren, ondertussen hebben wij dit lieve kleintje bezocht en hem zijn geschenkje kunnen brengen. Hij kreeg een mooi gehaakt kleedje om onder of op te liggen en natuurlijk een paar sokjes in een leuk doosje met zijn naam erop. En vermits zijn naam mij aan een meesje, deed denken heb ik snel een vogeltje op het doosje gezet alsook aangevuld op de kaart die ik reeds had liggen. Alles viel in heel goede aarde, en daar ben ik heel blij om.

Awhile ago we visited little Mees, a cute little boy. We gave him a little crochet blanket and of course a couple of warm socks in a cute box. As his name reminded me of a bird, I added his name and a bird on the box and even added that bird on the card which I had made in different colors as I did not know what it would be a boy or girl. So it is more special with this bird addition.

Geen opmerkingen: