maandag 30 augustus 2021

Vier luik - Four panels

Vandaag eens een vier luikje voor jullie, eentje met Oostenrijk, meer bepaald de Wurzeralm in mijn gedachten. Nee ik ga nooit kamperen maar ach waarom zou ik dat eens niet gebruiken op mijn vier luik. Ik heb achteraan met Mountain air de bergen en de bomen gestempeld. Vervolgens op de voorgrond een paar lopers, koeien, paardjes en natuurlijk ook hertjes mochten niet ontbreken en natuurlijk een kabelbaan. Dit vier luik komt ooit in een groter project terecht, daarvoor moet ik eerst nog andere vier luiken afwerken en dan toon ik jullie het geheel.
Today I show you four panels I made for a bigger project I have in mind. No I never go on camping but I love the mountains and Austria so I made this scene with the Wurzeralm in mind. I used Mountain air for the mountains on the background and of course I added some walkers, some cows, a few horses and even a few deers. The bigger project needs some more time as I need to make couple more four panels before I can show you so be patient.
 

Geen opmerkingen: