donderdag 21 juli 2022

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 29)

Vandaag heb ik voor jullie een tafereeltje dat mij doet denken aan lapland door het mooie hert en het kind dat het hert een appel aanbiedt. Ik heb hen op de voorgrond gezet van de uitgestanste bomen uit de set Perched in a tree, daar achter heb ik een stukje DSP geplaatst dat ik nog had van de New horizons serie. Je kunt natuurlijk een andere blauwe achtergrond hier achter plaatsen en hetzelfde resultaat krijgen.
Today I have a little scene from Lapland with the reindeer and the child giving an apple to the reindeer. I put them on the front of the trees which I cut out with the die from Perched in a tree. And the paper behind it is from the New horizon, but you could use any blue you want and get the same feeling.
 

4 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

WOW wat een schitterende kaart is dit,
Gezellig dat je er ook vandaag bij bent.
fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marian zei

Een prachtige kerstkaart en een heel erg leuk tafereeltje.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Dat doet inderdaad aan Lapland denken, Caroline. Ik ben er alleen in de zomer geweest, maar kan me er iets bij voorstellen in de winter.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Super leuk zo !!!!!
Leuk met de Lap en het rendier !
Groeten Ineke
DT52WTC