zondag 17 juli 2022

Huwelijkskaart - Wedding card

Vorige maand stapte mijn baas in het huwelijksbootje en natuurlijk hoort daar een mooie kaart bij. Ik liet mij leiden door hun uitnodiging. Toen ik zie zag, dacht ik gelijk aan onze mooie set met de blaadjes Natuurlijk voor altijd, een set waar ik nog niks mee had gedaan. Dus ik ging aan de slag met onze twee groene tinten nl Evening evergreen en Soft succulent. Natuurlijk heb ik nog wat goed toegevoegd, de ringen komen van een set van een ander merk zodat het rondom niet te wit werd. Ik heb het hart in de midden een paar keer uitgestanst, ook in soft succulent en op elkaar gekleefd, zodat het iets verhoogd ligt en subtiel de kleur toont.
Last month my chief married, and I when I got the invitation I knew I had to work with the Leafs set I did not use before Natuurlijk voor altijd. I used our two greens Soft succulent en Evening evergreen and added a bit of gold as that was also in their card. That stamp with the rings is not from Stampin' Up! but I needed something to fill the white gaps. I cut out the heart a few times also in soft succulent and put it on each other so you see very subtle the green on it.
 

Geen opmerkingen: