woensdag 27 juli 2022

Kaartenchallenge magenta lichtgeel

Oei opeens kwam de kaartenchallenge magenta geel weer in mijn vizier, door het overlijden van mijn schoonvader was alles even in de vergeethoek geraakt. Dus op de valreep heb ik een kaart met roosjes in geel en magenta gemaakt, vermits ik vond dat er wat blaadjes bij moesten heb ik wat takjes toegevoegd. De kaart is wit echter door het vroege ochtendlicht kon ik geen goede foto maken dus komt het iets anders over. De kaart er onder is op crumb cake maar wel ook enkel geel en magenta, een leuk oud vrouwtje klaar om te feesten.


 This time I almost forgot to make a card for the challenge yellow and magenta, this due to the death of my father-in-law. So I quickly made a card with the roses from Happiness abounds and the cottage rose leafs. The pictures are not that good as I took them very early in the morning.

12 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ik denk dat er veel bloemen zullen zijn vandaag in de KKT-kleuren... Tof hip dametje met haar magenta schoenen en accessoires !
Groetjes
Nancy

Colien zei

Mooie kaartjes in de KKT-kleurtjes!
grtz Colien

Jantine zei

Heel leuke kaarten, Caroline! Logisch dat kaarten maken wat op de achtergrond geraakt bij zulke ingrijpende gebeurtenissen in je leven, toch?
Groetjes
Jantine

chantal zei

Toch leuke kaarten heb je gemaakt.
Liefs en nog veel sterkte
Chantal

Nancy zei

Hey Caroline,

Ondanks de weinig-tijd heb je het toch maar klaargespeeld om twee kaarten te maken. Da's al een hele prestatie.
Mijn deelneming nog bij het overlijden van jouw schoonvader...

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Mooie kaartjes

Margreet zei

Wat een leuke kaarten in de KKT kleuren.
xxx Margreet

Marfien zei

Ten eerste gecondoleerd met het overlijden van Jan zijn vader en jouw schoonvader. Dan toch nog twee kaartjes maken verzet de zinnen even. Vast even een rustmoment inlassen om bij te komen van deze roerige tijd.

GerJanne zei

Soms heb je dat, dat het moment van de foto maken niet goed is voor de kleuren, maar ik snap wat je bedoelt. Het zijn leuke kaartjes.

Nelleke zei

Mooie kaart in zachte kleurtjes. Groetjes Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk gedaan in de kkt kleuren Caroline! 2 heel verschillende kaartjes 🌺☕️

Anoniem zei

Twee leuke kaartjes gemaakt met deze kleuren. Leuk ook dat dametje mer de bontjas aan. Groetjes Marijke