zaterdag 18 februari 2023

Bloemrijke bladen - Irresistible blooms

Nog even geduld dan kunnen jullie de mooie set Bloemrijke bladen ook bestellen. Ik had al de gelegenheid ermee te spelen. Het bestaat uit schitterend DSP, mooie bloemen, mooie Nederlandse teksten en schitterende stansen voor speelse effecten. Deze bundel zal alleen online verkrijgbaar zijn, dus die komt niet in een catalogus en is er zolang de voorraad strekt. Ik ben in elk geval al heel blij met de set en ook met het feit dat Pretty Peacock qua kleur terugkeert. Ik maakte een speciaal gevouwen kaartje naar voorbeeld van eentje die ik van mijn pennenvriendin Connie ontving. Werkte vooral met het DSP en heb de blaadjes binnenin gestempeld.

 Just be patient, soon you can order this set Irresistible blooms, a very nice combi of dsp, dies, and stamps and we even have it in Dutch. I had already the change to play with it and made a special folded card which I got from a penpal of mine, so I had to try it too. The bundle, paper etc will be available only online and as long as the stock last. I love it, also the fact that Pretty peacock color returns.

Geen opmerkingen: