donderdag 16 februari 2023

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 7)

Deze keer geen stempel van Stampin' Up! maar wel gewerkt op ons Shimmery white papier, dat net genoeg schitterend voor sneeuw geeft. Ik hou van de bergen en in de zomer nemen wij vaak een kabellift, dus toen ik deze stempel zag, was ik verkocht en heb ik er voor mijn ouders een kerstkaart mee gemaakt. Met de blending brushes heb ik de lucht nog een beetje blauw gemaakt. Verder is het ingekleurd met potloden.
No this time no stamp from Stampin' Up! but as you all know I love the mountains and in the summer we take those cable lifts a lot so when I saw this stamp I had to have it. I used our shimmery white cardstock which is ideal for a shimmery snow effect. I made the card as Christmas card for my parents. With the blending brushes I added some blue in the sky and I colored the rest with pencils.
 

6 opmerkingen:

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat een heerlijk winters tafereeltje Caroline.
Kan me goed voorstellen dat je deze stempel niet kon laten liggen.
Groetjes Antje

Annemarie en Merit zei

prachtige stempel, je hebt er een mooiie kaart meegemaakt!!
Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

Diny zei

Wat een gave stempel....mooie kaart Caroline!
Groetjes Diny

marian zei

Een prachtig winters landschap op je kaart. Heel erg mooi ingekleurd.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

een mooi kaartje en die bergen zijn ook heerlijk om in de zomer te verblijven. Dat vinden wij ook en zo mooi om te zien. Mooi gekleurd en een mooie stempel! Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke.

!neke zei

Wat een leuke winterse kaart !!!!
De wintersport lonkt ....
Groeten Ineke
DT52WTC