woensdag 22 februari 2023

Kleurenkaartenchallenge bordeauxrood en pastelgeel - Color card challenge bordeaux and yellow

Vorige keer was mijn bijdrage niet zo ideaal voor de kleurenkaartenchallenge, ik had toch wel ietsje teveel groen erbij, maar door het hoppen naar anderen had ik echt ideetjes weer gekregen. Of misschien komt het ook wel door de rust die hier eindelijk terugkeert nu ik een beslissing heb genomen en enerzijds ontslag heb genomen en een nieuwe baan heb aanvaard. In elk geval had ik weer inspiratie. Ik koos de Beautiful thistle en ging aan de slag met een eigengemaakt sjabloon van een rondje dat ik eerst met geel vulde en waar ik dan vervolgens met bordeaux rood op ging stempelen. Ik koos ook voor wat blaadjes om in een rondje te stempelen, dus zo kreeg ik vijf kaarten met verschillende uitstraling. De ene keer liet ik de achtergrond verder wit, de andere keer wat spatjes erop of wat stipjes stempelen. Echt het was een genot om de kaarten te maken.



This month the colors are bordeaux red and yellow. As I did not do that well last month as I had too much green in it, I tried better this time. And last month I saw a lot of ideas with others and of course I also have. more energy now that I decided to take an other job, so inspiration came back. I took the Beautiful thistle stamp, made a template and sponged first some yellow and then stamped in cherry cobbler. I also used the Hof van eden stamp set with the leafs to give it a different look and some cards are white, others got a bit of a splash or dots so the background looks different. So in a quick time I had five cards with different feeling to it.

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie serie kaarten in de gevraagde kleuren!

Nancy Soetaert zei

ha, we hadden een beetje hetzelfde idee, gele achtergrond, rode stempels... Toffe reeks Caroline!
Groetjes
Nancy

Jantine zei

Wat leuk dat je zoveel inspiratie had, Caroline! Mooie kaarten maakte je! En ik wens je veel plezier in je nieuwe baan.
Groetjes
Jantine

Marfien zei

Leuke serie heb je gemaakt

Wilma zei

Wat een GEWELDIG MOOIE serie kaartjes heb je gemaakt Caroline in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Zelfs de kaartjes STRALEN rust uit.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Grietje Jansen zei

Mooie serie kaarten.
Hele mooie tekst en de stempel van de distel vind ik ook erg mooi.
Succes met je nieuwe baan.

Grietje

Femminde zei

Wat goed bedacht zo Caroline!! Je hebt nu een mooie reeks.
En succes straks met je nieuwe job!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Wat een mooie serie van deze kaarten! die stempels zijn prachtig en de teksten erbij zo mooi! Heb je goed gedaan hoor! Succes met je nieuwe job! Groetjes Marijke

Claudia's kaartjes zei

das leuk gedaan voor de KKT
Grtjs
Claudia
Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

Diny zei

Wat een prachtige serie Caroline!
Groetjes Diny

chantal zei

Goede oplossing met die cirkel. Vind je tekst ook prachtig
Liefs Chantal

Daphne zei

Kijk nou!!!!
5 Kaarten maarliefst.
Poeh zeg.
Ik vind ze super SUPER mooi.
Rust in je hoofd geeft weer ruimte voor andere dingen, zo werkt het nu eenmaal bij mensen (vooral bij vrouwen heb ik het idee).

PIKO hobbyblog zei

Wow wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt voor vandaag.
Liefs Pia

Colien zei

Wauw, wat een prachtige serie in de kKT-kleurtjes!
grtz Colien

Henriët zei

Wat een prachtige serie!
Succes met je nieuwe baan.
Mijn kaartje is niet gelinkt bij Martina maar ik heb er wel eentje geplaatst met de gevraagde kleuren vandaag.
Groetjes van Henriët

Nelleke zei

Heerlijk dat jij je zo weer uit kon leven. Het is vaak wel zo dat als er veel andere dingen spelen dit ten koste gaat van je creativiteit.
Nu heb je een geweldige serie gemaakt in de gevraagde kleuren. groet, Nelleke

Nancy zei

Hey Caroline,
Een mooie serie is het geworden!
Succes met de nieuwe baan!
Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

wauw, wat heb jij je lekker laten gaan ! helemaal leuk zijn ze geworden,
blij met je deelname deze maand !
grtjs, martina

Sarah zei

Wat een geweldig mooie reeks! Ik denk dat deze post mijn favoriete post is van het KKT rondje. 😉

!neke zei

Prachtige serie !!!
Groeten Ineke