woensdag 10 mei 2023

Granny apple green

Ik hou van de kleur Granny apple green, doet me denken aan de heerlijke granny appels. Maar dat wil niet zeggen dat het alleen te gebruiken is voor een kaart met appeltjes, nee ik maakte ook hier weer twee kaartjes met de Desert detail. De ene keer met kleur op kleur de gestempelde blaadjes, en bij de tweede kaart heb ik de stipjes kleur op kleur gestempeld. Op die manier heb je geen egale kaart en beide zijn net ietsje anders. Ik had een hele reeks opkikkerkaartjes nodig vandaar.
I love the color granny apple green, as it reminds me of the sour granny apples. But of course you can use it for other cards as with apples. So I made some cards I needed to send to ill people. I stamped color on color one time just the dots and one time the little leafs, I love both of them.

Geen opmerkingen: