dinsdag 16 mei 2023

Olifant en muis - Elephant and mouse

Het is alweer een tijdje terug dat ik mee deed met een uitdaging namelijk groot en klein combineren op een kaart. Tja je kon in alle richtingen denken, ik koos voor een olifant en een muis op aanraden van mijn man. Dus ik kon eindelijk de mooie grote retired olifant gebruiken die ik ooit van Lida overnam. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Natuurlijk gebruikte ik ook nog de Lighting the way voor de takjes die passen er gewoonweg bij.

Awhile ago I had a challenge of big and small in one card so I took a mouse and an elephant as was the suggestion of my husband. I took the lighting the way for the leafs as I loved that to be on the card too. It makes it more cheerful. And it gave the chance to use the big elephant I got from my upline Lida.

Geen opmerkingen: