woensdag 31 mei 2023

Kleurenkaartenteam challenge Mauve goud - Mauve gold challenge

Voor de uitdaging van deze maand met de twee kleurtjes van het kleurenkaartenteam nl mauve en goud heb ik onze Wild wheat als goud gebruikt en onze Moody mauve als mauve natuurlijk. Ik heb voor deze uitdaging gewerkt met de filigran floral set. En daarna heb ik nog eentje gemaakt met de Sunburst die en de mooie badpakken.

For the monthly challenge of the color team we had to work with mauve and gold. I took moody mauve and wild wheat as gold. And I worked with the filigran flowers, which are really very nice to stamp color on color too. And I also made one with the cute sunburst and the bathing suits.

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 hele mooie kaarten!

Sarah zei

Leuk! Mijn oog valt direct op de gouden stralende zon, als je bij mij langs komt snap je direct waarom. ☀️
De eerste twee zijn ook mooi!

Marfien zei

2 mooie en een uitbundige kaart voor de komende zomer, leuk

chantal zei

Mooie kaarten. Bij jou valt het goud meteen op.
Liefs Chantal

Wilma zei

MOOIE serie kaartjes Caroline in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs,Wilma 😀😀😀

Diny zei

Wat heb je mooie kaartjes gemaakt in de KKT kleuren Caroline!
Groetjes Diny

Martina's kaartjes zei

helemaal leuk zijn deze geworden, geslaagde kaartjes
fijn dat je er bij bent vandaag,
grtjs, martina

Femminde zei

Wat een mooie kaarten zijn het geworden!! Die met de sunburst spat van het scherm af.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Caroline,
Leuk setje heb je bij elkaar gemaakt in de kleuren van deze maand!
Liefs,
Nancy

Daphne zei

Mooi hoor.
Vooral de zonnige badpakken kaart, die vind ik super.