zaterdag 19 augustus 2023

Condoleance

Ik weet het deze kaarten maken wij niet graag, maar soms heb je ze nodig. En onlangs zag ik een vriendin mooie kaartjes maken met een clear blok en ik heb dat ook even geprobeerd, en gelijk en engelse en Nederlandse rouwkaart gemaakt met de set Nature's print, het eenvoudige blad leent zich hier perfect voor.

I know we do not want to make these cards but we need them once and awhile. So when I saw a friend working with the technique of the clear block and with the set Nature's print, I just had to give it a go too. And I made an English and Dutch condoleance card. The leaf is so good for this.

2 opmerkingen:

Nynke zei

Heel mooi en sereen zijn je kaarten! Ik moet zeggen dat ik ze best graag maak, ik heb ze het liefst maar vast op voorraad. Vaak als het echt 'moet', komt de inspiratie niet... Deze stempels zijn er erg geschikt voor inderdaad!
Groetnis Nynke

Diny zei

Wat MOOI Caroline!
Groetjes Diny