donderdag 17 augustus 2023

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 33)

Af en toe neem ik deel aan uitdagingen en zo was er een aantal maanden terug de uitdaging plat en vele laagjes. Tja dan denk ik gelijk aan de triple techniek en voor plat aan de masking zodat je slechts 1 laag hebt. Ik heb deze twee varianten van de kaart hier voor jullie gepresenteerd. Ik werkte met de sneeuwvlokken uit season of chic. Deze week heb ik rood als tussenlaagjes gebruikt.
Once and awhile I love challenges and a few months ago there was one of one layer and many layers, I thought immediately of the triple technique and masking to create a one layer. So I took the season of chic stamp set and made these cards with it. This time I used red as the layers in between.

4 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

met dat rood ziet het er ook heel leuk, prachtige winterse kaarten.
Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

Marijke zei

Dat ziet er heel mooi uit! Deze stempels heb ik ook maar doe er eigenlijk niets mee. Ook maar weer eens te voorschijn halen. Leuk voorbeeld heb je gegeven. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Colien zei

Leuk met het rood erbij, mooie kerstkaartjes!
grtz Colien [52WTC]

Jantine zei

Erg mooi, Caroline!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC