donderdag 10 augustus 2023

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 32)

Af en toe neem ik deel aan uitdagingen en zo was er een aantal maanden terug de uitdaging plat en vele laagjes. Tja dan denk ik gelijk aan de triple techniek en voor plat aan de masking zodat je slechts 1 laag hebt. Ik heb deze twee varianten van de kaart hier voor jullie gepresenteerd. Ik werkte met de sneeuwvlokken uit season of chic. Alles in blauwe tinten.
Once and awhile I love challenges and a few months ago there was one of one layer and many layers, I thought immediately of the triple technique and masking to create a one layer. So I took the season of chic stamp set and made these cards with it. All in blue shades.

6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Prachtig deze twee kaartjes, vol heerlijk winters aan...

Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Hele fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Marijke zei

Mooi deze kaartjes. Ik heb die stempel ook en moet er zeker weer eens wat mee gaan doen! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstkaartjes
Groetjes
Nancy 52WTC

Jantine zei

Mooie winterse kaartjes, Caroline!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Heel mooi in dit mooie blauw !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Colien zei

Twee leuke kaartjes in het blauw!
grtz Colien [52WTC]