maandag 30 september 2024

Halloween doosje - halloween box

In het weekend was ik bezig met de voorbereiding voor de november bundel van de Ideas groep, ja ik weet het, ver op voorhand, maar ja zo ben ik nu eenmaal. Vermits ik er doosjes maakte voor een theelichtje in te doen, heb ik ook even een doosje gemaakt met eerder een halloween thema namelijk met een zwarte raaf en van die gifgroene bubbels. Ik vind de set Potions and spells echt leuk en er komen zeker nog creaties voorbij.

 This weekend I was working on the November bundle for the Ideas group, I know still a long time to go, but I always work well in advance. And as I was working on some boxes for a tea light I made one with a more halloween theme too. I used the Potions and spells set which is so cute. I will make more with them, so keep following.

Geen opmerkingen: