zaterdag 7 september 2024

Hamburger

Ik eet nooit een hamburger op deze manier maar toen ik de set in de catalogus zag, wist ik wel dat dit een leuke set is en ik deze moest hebben. Het is weer eens iets heel anders en ik hou vooral van andere dingen dan steeds weer bloemen. En ik vond de burger er ook echt uit zien. Ik heb hem natuurlijk gekleurd met mijn potloden, heerlijk om te ontspannen. En dan heb ik de andere ingrediënten ook even genomen zoals frieten, augurken en kleine pepertjes. En ook deze keer gebruikte ik de funfold techniek die ik van Betty Klooster had gezien. Je kunt zo echt op een leuke manier een kaart in een envelop stoppen die nog niet alles laat zien, pas bij het openvouwen.

I never eat a hamburger this way, but when I saw this set Bistro burger in the catalogue I had to have it. I love how real it is. So I colored it with my pencils, so relaxing to do, even on a hot day. And I then took the other ingredients like the pickles, fries and little peppers and added them too. I love that you do not see everything immediately but only after you unfold it. A cute card for a guy I think.

Geen opmerkingen: