zaterdag 21 september 2024

Rendiertjes - Reindeer

Ja de vakantie is ten einde, maar ik ben nog niet echt in kaartmaak stemming. Vooral ook omdat ik begaan ben met al onze vrienden in Neder Oostenrijk die met de heftige regen en de overstromingen te maken hebben. 
Toch wou ik jullie alvast eens een paar kaartjes tonen met de nieuwe set die tijdens mijn vakantie is toegekomen. Het hertje is zo leuk om te maken en je kan het op verschillende manieren tussen het groen zetten. Ik heb hier gewerkt met het blauwe papier dat aan een zijde lichter van kleur is. Op die manier kan je met 1 papier verschillende laagjes opbouwen.

 Holiday is over but my inspiration is not back yet to make cards mainly because I am following the situation in Austria where a lot of friends are scared of the flooding which is coming nearby.

But of course during my holiday I received the reindeer fun so I made you two cards so you can see that you can put this cute reindeer in different ways in between the greenery. And I played with the cardstock which has two shades, so a lighter and darker blue on either side of the paper.

Geen opmerkingen: