donderdag 17 januari 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 3)

En vermits ik nog wat creaties gemaakt had in de kerstperiode die ik hier nog niet geshowd had, doe ik dit nu en het is gelijk een klein ideetje voor de kerst. Ik had in december een workshop voor zes creatieve dames en vermits het een gemengde groep van Belgen en Nederlanders was, had ik 's ochtends heel snel een klein doosje gevuld met koekjes van België namelijk nic nacs zoals wij ze noemen en pepernoten. Voorop snel even het koekjesventje van Cookie cutter geplaatst. Het viel in heel goede aarde en was vooral lekker.
In december I had a workshop for six creative ladies and as they were partly from Belgium and from the Netherlands I filled a little box with Dutch and Belgian cookies and on front I used the little fellow from the cookie cutter set. I adore him and everybody loved it.

14 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuk en lekker cadeautje!
groetjes, Caroline

karin zei

Dat was zeker een lekker kadootje Caroline, leuk gemaakt.
De 'picknicken 'waren lekker :)
groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kadootje , die gingerbread doet het er zeker goed op.
Bedankt voor je deelname aan 52WTC
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

martina's kaartjes zei

Wat lief gemaakt, mooi zo
Fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Enny zei

Oh, wat een leuk kadootje, schattig met dat ventje ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kadootje heb je gemaakt
groetjes ellen

Rosina zei

Heel mooi zo een leuk cadeautje met lekkers en een prachtig gingerbread heb je erop gemaakt...

groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Hartstikke leuk cadeautje, Caroline! En die koekjes ken ik niet. Zal toch eens kijken als ik weer eens in België ben :-)
Groetjes
jantine

marian zei

Wat leuk dat je dit cadeautje voor je workshop dames hebt gemaakt en dat peperkoek mannetje is ook heel erg leuk.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een leuk idee en zeker een leuk cadeautje. Vind deze koekmannetjes toch wel leuk!Groetjes Marijke.

!neke zei

Wat een gaaf idee en lekker ook !!!

groeten Ineke DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

was heel tof op de tafels als verwelkoming, en lekker! grappig dat jullie de picknicken niet kennen, bij ons vind je hier en daar wel jullie kruidnoten...
Het doosje pronkt hier nog altijd op mijn hobbytafel (wel al leeg ondertussen...)
Groetjes
nancy DT52WTC

Angelique zei

Was een heel leuk doosje en ook hier staat het nog maar ook leeg. Wat een prachtig doosje met de vlindertaart.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Wat een leuk cadeautje!
grtz Colien [52WTC]