maandag 28 januari 2019

Stempelen met uitdaging - Stamping with challenge (2)

Ik ben ook lid van de Facebook pagina Stempelen met en deze groep had voor januari een heel leuke uitdaging. Een soort van matrix van vijf topics met elk vijf keuzes. Doel was om drie kaarten te maken met een element uit elke kolom. Wanneer je een combinatie had gebruikt, mocht je dat niet meer gebruiken voor een volgende combinatie. Voor mij dus af en toe een heel moeilijke klus vermits ik hou van eenvoud dus deze keer werd het een kaartje in de stijl van Less is More. I koos voor de bloem van de Dandelion wishes en een soort van opkikker kaartje met gesponste randjes en vermits ik ergens toch een sequin kon vinden, heb ik deze op het hart van de bloem geplaatst, zo blijft het toch eenvoudig en geheel mijn stijl.
I am also a member of a facebook page called stempelen met and they had a challenge in January. With five topics and in each topic five possibilities you had to make three cards. You had to use something from every column for the card, and for the next card you could not use these elements then. It was not easy but I succeeded and I could even make a card in my style less is more. I took the Dandelion wishes set and sponged around the borders and used a sequin in the middle of the flower, so it still is very simple. I love this kind of cards.

1 opmerking:

Angelique zei

Mooie, sfeervolle kaart met een mooie stempel.
lieve groetjes Angelique