zondag 13 januari 2019

Stempelen met uitdaging - Stamping with challenge (1)

Ik ben ook lid van de Facebook pagina Stempelen met en deze groep had voor januari een heel leuke uitdaging. Een soort van matrix van vijf topics met elk vijf keuzes. Doel was om drie kaarten te maken met een element uit elke kolom. Wanneer je een combinatie had gebruikt, mocht je dat niet meer gebruiken voor een volgende combinatie. Voor mij dus af en toe een heel moeilijke klus vermits ik hou van eenvoud. Het is mij toch gelukt en hierbij toon ik jullie de eerste kaart, onderaan zien jullie welke elementen ik heb gebruikt. Andere combinaties zien jullie de komende tijd voorbij komen. Vandaag gebruikte ik de Vlinderdans en de Touches of Textures voor de achtergrond vermits ik graag iets op de achtergrond wou en geen blaadjes of bloemen ter beschikking had. En het lintje komt uit de mooie gratis bundel van de SAB. 

I am also a member of a facebook page called stempelen met and they had a challenge in January. With five topics and in each topic five possibilities you had to make three cards. You had to use something from every column for the card, and for the next card you could not use these elements then. It was not easy but I succeeded and I will show you the cards of course in the coming time. This one as the simplest for me. I used the Butterfly Gala bundle and as I did not want to use flowers I used the Touches of textures for the background. And of course I used the ribbon from the free stuff of the SAB. I took bright colors Melon Mambo and Granny green apple, I love it.

3 opmerkingen:

karin zei

Een leuke uitdaging en een mooie kaartvorm Caroline.
Groetjes,
Karin

Nancy Soetaert zei

Flinke uitdaging, mooie kaart!
Nancy

Angelique zei

Dat is een flinke uitdaging om die verschillende combinatie's te maken. Deze eerste kaart is in elk geval prachtig. Ook je vorige kaart is mooi met al die fleurige vlinders.
lieve groetjes Angelique