zaterdag 4 mei 2019

Eenvoud - Simplicity

Jullie weten dat ik van eenvoud hou, en ik had nog twee kaartjes liggen waar ik een tijdje terug al de achtergrond had gesponsd, eentje met een gele en eentje met een meer groenige kleur. Ik besloot daarop een leuke tekst in Lovely Lipstick te stempelen en het bloemetje heb ik met de markers ingekleurd. Het hoeft niet altijd moeilijk en veel werk te zijn om snel een kaartje te maken.
As you all know I love simplicity and I had two background sponged awhile ago, one in yellow and one in more green tone so I decided to put a nice text from the SAB period in Lovely Lipstick on it and a nice flower which I stamped with using the markers. You see you can make quickly a few cards with some material, it does not always need to be difficult.

Geen opmerkingen: