woensdag 29 mei 2019

Kleurenkaartenteam 2019 : 5 de schakel : Fel geel en kobaltblauw

Het kleurenkaartenteam heeft deze keer weer een leuke uitdaging, maak een kaart in fel geel en kobaltblauw. Toen CreaNancy mij de link doorstuurde, ging ik gelijk aan de slag. Ik wou al langer iets nieuws proberen namelijk werken met elastiekjes rond een clear blok en daarmee stempelen. Ik sponste eerst een stukje in het mooie Pineapple punch geel en vervolgens stempelen in Blueberry Bushel. Voor een eerste poging ben ik heel tevreden.
Daaronder zien jullie twee kaartjes die ik ook sponste maar eerder dus eenvoudig hield qua achtergrond en waarbij ik de mooie bloemen heb gestempeld in het blauw en geponst en ze wat opgebold zodat het 3D idee heeft. De vlinder komt ook uit hetzelfde set Pop of petals.

This month the Kleurenkaartenteam has set a very nice challenge, use bright yellow and kobalt blue. And as I wanted to try something already awhile, I sponged with Pineapple Punch and then I took my clear block and I added some elastics on it and stamped with that in Blueberry Bushel so I got a nice background. I must say I love the combi.
And you also see two cards where I did some sponging too but I kept it simpler there and I stamped the flowers in blue and gave them a 3D look, the butterfly is also from the same set Pop of petals.

20 opmerkingen:

Sarah zei

Tof idee met die elastiek. Geeft een leuk effect. Ook je andere kaartjes zijn mooi!

Nancy Soetaert zei

echt leuk gedaan dat stempelen met het elastiekje! Leuke bloemenkaarten ! Fijn dat je weer meedeed met het KKT!
Fijne dag!
Nancy

martina's kaartjes zei

ha, die techniek heb ik ook al een keertje gezien, maar zelf nog niet uitgeprobeerd
in ieder geval, een grappig resultaat geeft dat !leuk
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Annemarie en Merit zei

hele mooie kaartjes, geeft een mooi resultaat deze techniek
liefs Annemarie en merit

Jantine zei

Heel mooie kaartjes, Caroline. Wat een grappig idee om te stempelen met elastiekjes. Geeft een leuk effect, net een soort grasjes!
Groetjes
Jantine
(Alvast even tussendoor aan het spieken op de blogjes!)

Petra-loves-paper zei

Ziet er verrassend leuk uit het stempelen met de elastiekjes, echt een idee om óók eens te proberen. Bedankt voor je inspiratie, mooie KKT kaarten! Groetjes Petra

Marfien zei

Leuke kaartjes Caroline, ben ook uitgekomen bij deze kleuren. Bijzonder dat je stempelen met elastiek niet groen uitvalt (geel op blauw in elk geval wel)

chantal zei

Mooi is dit resultaat let de elastiekjes. Ik ga dit ook proberen, bedankt voor de uitleg en resultaat.
Ben gelijk volger geworden
liefs Chantal

Mariken zei

Wat leuk, dat effect met de elastiekjes! Toffe kaarten heb je gemaakt!
Fijne dag verder en groetjes!

Nicole Parmentier zei

Wat een grappig techniekje is dat! Het doet me een beetje denken aan een 's zomers grasveld! Mooie kaarten!

Ans S. zei

Wat een leuke technieken heb je gebruikt voor deze mooie kaarten.

Groetjes Ans

Rhodé zei

Wat een leuke techniek! En wat komen jouw kleuren dicht bij de kleuren van de inspiratiefoto!

Femminde zei

Wat een leuke kaarten Caroline!! Mooi gedaan.
Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Deze techniek is super gaaf met een top resultaat !

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuke kaartjes Caroline! Mooi gedaan in de KKT kleuren!

GerJanne zei

Wat een mooie kaartjes! De eerst is heel kunstig, vind ik!

Nelleke zei

Mooie kaarten, vooral de eerste vind ik heel erg leuk, de kleuren komen daar zo goed uit. Groetjes, nelleke

Jolanda zei

Heel mooi, vooral de bovenste kaart.

Creatiels zei

het is me gisteren niet gelukt om langs te komen, maar ik vind je kaartjes zeker geslaagd. De techniek van het eerste kaartje heb ik ook al gedaan, leuk om te doen.
groetjes
Els

Nancy zei

Hey Caroline,

Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
Wat een leuke set kaarten maakte je! Van deze combo kan je niet anders dan vrolijk worden!

Liefs,
Nancy