zaterdag 11 mei 2019

Zingen - Singing

Ik ben ondertussen echt verslaafd aan het kleuren met potloden, zo leuk om te doen en vooral heel rustgevend. En je kan iedere keer weer iets nieuws proberen. Deze keer heb ik toch ervoor gekozen om wat laagjes op een kaart te maken, en vermits ik geen geschikt achtergrond papier had, koos ik ervoor om met een takje uit het stempel set Free as a bird een achtergrond van kleur op kleur te maken. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Deze set wordt denk ik ook een van mijn lievelingssets van de komende catalogus.
I am addicted to coloring with pencils, so fun to do and so relaxing. And each time you can try something new. This time I added some layers and as I did not the right design series paper, I made my own by creating the background with stamping tone on tone with the leaf from the same set as the birds (free as a bird). I love how it turned out and I am sure this will be one of my favorites from the coming catalogue.

Geen opmerkingen: