vrijdag 31 mei 2019

Smeerkaarten - Mud cards

Onlangs kreeg ik de vraag om een smeerkaart te maken, tja een wat ongewone vraag maar wel een mooie uitdaging en toen ik een kaart zag van Stampin Utopia met het leuke varkentje in de modder, wist ik wat het moest worden. Ik zocht lang tussen mijn stempels en ja hoor, modder is te vinden in onze huidige stempels, bij de Geared up garage zit iets in vlekkenvorm, dus het is heel geschikt. Dus enkele varkens werden met een soort blends ingekleurd en vervolgens uitgeknipt om met dimensionals op deze kaarten te verwerken. Eerst een kaartje zonder tekst dan kan de persoon het gebruiken voor wat hij wil, en ik maakte gelijk nog twee andere waar ik dan natuurlijk wel een tekst bij plaatste. Ik vind ze best grappig geworden.
 Recently I got the question to make a mud card, it was an unusual request but I was thinking about it and when I saw an example from Stampin Utopia, where she used the little piggy in the mud, I had to case it. So I had to search through my stamps for the right one for mud and then I colored the piggies with some blends and I first made a card without a text so the person can use it for whatever reason. And I made two others where I added some text and I am really happy with the result. Love them.

Geen opmerkingen: