zaterdag 30 september 2023

Blauwe bloemen - Blue flowers

Ook deze kaarten zijn ontstaan naar aanleiding van een vraag van een vriendin namelijk maak eenvoudige kaartjes met de set Herzenspost. Ik heb de Duitse versie, vermits ik de tekst daar zo leuk van vind. Ik heb hier dus weer eerst wat achtergrond gesponst met de blending brushes en vervolgens daarop de bloemen gestempeld. Hier en daar nog wat accent met potloden aangebracht zodat je extra diepte krijgt. Ik ben best tevreden en heb zo gelijk weer twee kaartjes voor mijn voorraad.

These cards are also made as a kind of challenge as a friend asked me to make some simple cards with the set Herzenspost, I love the German set. I just blended the background with the blending brushes, then I stamped blue flowers and I added some accents with my pencils. I am happy with these cards, just two more for my pile of cards.

 

Geen opmerkingen: