donderdag 21 september 2023

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 38)

Dit stukje DSP vind ik heel bizar om te zien, en ik wist niet goed wat ik ermee moest. Dus ik heb daarom een eenvoudig vierkant kaartje gemaakt waarbij ik niet teveel van het DSP heb weggesneden, alleen zo werd de kaart nog logisch.

 This piece of DSP is a bit strange and I did not know very well what to do with it. So I chose for a square card so I did not cut away too much of the DSP so it still makes sense.

5 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

dat heb je mooi opgelost door er zo weinig mogelijk aan te doen...zo zien vogels het dus als ze bovenin de berkjes zitten...
Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Slimme oplossing, het is inderdaad een apart perspectief op je dp, maar ook wel weer leuk. Mooie kaart, Caroline.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Inderdaad....Caroline.....ik wist ook niet goed hoe ik ernaar moest kijken....werd er een beetje draaierig van....haha!
Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt!
Groetjes Diny

Marijke zei

Dat heb je handig opgelost! Een moeilijk stukje papier dus! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Wel een sterke kaart geworden !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC