zaterdag 16 september 2023

Kippen - Chickens (case challenge)

Wat voor mij altijd een uitdaging vormt is een kaart casen, dat was ook het geval met de kaart met de flesjes op pagina 98. Wow wat moest ik daar eens mee doen. Maar dan kwam al snel het idee ik wil dezelfde kleuren, dezelfde opbouw, alleen de flesjes heb ik niet, maar ik kan er misschien een grappige kinderkaart mee maken. Eentje met kippen die vrolijk heen en weer in de vakjes staan en de kleurtjes heb ik daar gelijk gemaakt aan de basiskaart. Dan nog even een grote tekst gezocht en zie hier het resultaat. Ik heb hier wel gewerkt met de SAB set van een paar jaar terug, ik miste nog de nieuwe kippenset.

 A real challenge for me is casing the catalogue. The card on page 98 was a difficult one, I did not have the bottles but thought I would use the same colors, the same layout. And I then thought about my stamps and came with the chickens from a past SAB set, where I did their hair in the colors of the example. Added a text and I have a very cute child card.

Geen opmerkingen: