donderdag 23 maart 2023

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 12)

En deze keer een eenvoudig kaartje met de sneeuwvlokken. Vermits ik de sneeuwvlokken op de vlakken wou laten doorlopen, heb ik ze bij het stempelen eerst op elkaar gelegd, en vervolgens het blauwe cardstock er weer tussen geplaatst. Vermits mijn bovenste vlok niet goed gelukt was, heb ik daar nog een sneeuwvlok voor uitgestanst en erop gekleefd.

This time a simple card with some snowflakes. I wanted the snowflakes to go over the both white pieces, I put them on top of each other, then removed the top one and put a blue in between. As one of the snowflakes was not good, I cut out an extra one and put it on top of the other one.

6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Kijk dat heb je mooi opgelost...prachtig winters kaartje..
Fijn je weer te zien vandaag bij 52WTC.
Lieve groetjes en fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

Leuke tekst heb je gebruikt Caroline....mooi kaartje!
Groetjes Diny

Jantine zei

Heel mooie kaart met die sneeuwvlokken, Caroline! En goed opgelost met die gestanste!
Tijdens de vakantie in Sauerland had ik in de sneeuw zo'n prachtig sneeuwkristal op mijn broek, maar toen ik er een foto van wilde maken was ie al gesmolten...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje met deze sneeuwvlokken en alleen maar een tekst! Goed gedaan met je sneeuwvlok eroverheen plakken! Dat zijn van die foefjes die iedereen wel eens toepast toch? Zie je niks meer van! haha! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

marian zei

Heel mooi kaartje,in het blauw en een mooie tekst.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

leuk hoe je je probleempje creatief opgelost hebt.
Mooie kerstkaart!
Groetjes
Nancy 52WTC