woensdag 8 maart 2023

Parels - Pearls

Nadat ik al eens dergelijke vorm kaart had gemaakt met de haasjes, de vos en de schildpad besloot ik het ook nog even te doen met het mooie papier en stempels van de Seaside bay bundel. Ik had immers moeite om de mosselen van het dip wat ik schitterend vind, ergens op te verwerken, hier past het dus perfect als stukje tussen de planken. De mosselen op de planken heb ik met potloden ingekleurd en een beetje wink of stella toegevoegd voor wat glans.

 As I already made a card with the bunnies, the fox and the turtle I decided to make such a kind of card with the seaside bay bundle. I had trouble with the mussel dsp as I love it but did not know where to use it. So I put it as a strip in between the wooden structure. On that structure I put some mussels which I colored with my pencils and a bit wink of Stella to give it a shine.

Geen opmerkingen: