zaterdag 4 maart 2023

Klavertje vier - Lucky clover

Vanaf deze maand is de mooie bundel Bloemrijke bladen verkrijgbaar, enkel online, zolang de voorraad strekt en het heeft schitterende stansen, stempels en dsp. Ik heb voor jullie deze keer een eenvoudig kaartje dat ik maakte in combinatie met de lucky clover bundel. Ik heb het klavertje vier uitgeponst en vervolgens wat extra aangezet met potlood. Op het dus en binnenin heb ik ook nog overal fijne kleine klavertjes erop gestempeld. Ik vind het een vrolijke kaart en jullie?
From this month you can order this set Irresistible blooms with cute dsp, dies and stamps. Only online and aslong as the stock lasts. I made a simple card for you I combined it with the bundle lucky clover. On the dsp I also stamped the little clovers and I punched out one big clover and then added some color to it with my pencils. I love it, and you?
 

Geen opmerkingen: