woensdag 15 maart 2023

Na regen komt zonneschijn - after rain there is the sun (neverending)

Opnieuw heb ik een neverending kaart gemaakt, deze keer met zowel het DSP als de stempels van Playing in the rain. Ik vind ze zo schattig die diertjes. Op de eerste pagina heb ik dus het vosje geplaatst dat in de regen loopt. Wanneer ik het open draai, dan krijg ik de twee haasjes die nog wel in de plasjes staan maar ik zie al de blauwe lucht en de mooie bloemetjes verschijnen.
Nog een draai verder en ik heb een zonovergoten dag met een bloemenveld en vogels in de lucht. En daarna weer verder naar de schildpad die de persoon voor wie de kaart bestemd is, een heel mooie dag toewenst. De haasjes en de bloemetjes zijn gestempeld, de rest is uit het DSP. Om de haasjes naar elkaar te doen kijken, heb ik het zelf even nagetekend via de achterzijde, je kan dat ook doen door te stempelen op een plastic en dan het papier erop te leggen.
Today a never-ending card with the stamps and DSP from playing in the rain. And as you all know after rain we always have sunshine. So in the beginning you see the fox just running in the rain, one turn and you see the bunnies still on some leftover water pieces on their feet, but you already see a glimpse of the blue sky and flowers. So turn on and you have a very sunny day. Turn to the last one where you see the turtle with some greetings for the person it belongs too. Only the bunnies and flowers are stamped.

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

toffe neverendingkaart Caroline!
groetjes
Nancy